Jump to content

Vurderer å kjøpe en Teri 475 BR. Erfaringer med ABS?


StåleK

Recommended Posts

Trenger en ny båt, skal brukes som jolle for å komme meg til de nærmeste holmene, så at den er liten er et pluss. Noen som har erfaring med den? Kjenner jeg er VELDIG skeptisk til at det er ABS plast med tanke på holdbarhet, tåler disse å ligge ute sommer og vinter uten at de blir sprø og sprekker opp?. 50 hesteren fra Honda er vel en kjedelig liten tass som hverken gjør mer eller mindre enn den skal, men relativt bra holdbarhet på den?

Link to post
Share on other sites

Dette er jo veldig sterke og "vedlikeholds-frie" båter. De senere modeller er jo blitt ganske så spreke, når det gjelder utstyr, innredning etc. Når du spør om motor, så får du jo ikke noe bedre enn Honda. Er jo også en helt ny modell av 50 hk. Har selv en Honda 60 hk som er kjempebra. Også får du seks års garanti på kjøpet.

Redigert av LM 605 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tskjei skrev 4 minutter siden:

Det eneste å passe på er at det ikke er sprekker hvor vann kan komme inn og det blir frostspreng på vinteren. De er ikke så enkle å reparere.

Riktig det. Var vel noe mer av dette på tidligere modeller, kontra dagens nye båter. Følger vel i tilegg med et reparasjons sett med nye båter, tror jeg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...