Bigmac Startet 15.Februar.2019 Del på Facebook Startet 15.Februar.2019 På tide å melde seg inn i noe: Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 15.Februar.2019 Del på Facebook Svart 15.Februar.2019 (redigert) Hehe. Bra satire, men tråden dør nok når admin kommer hjem fra byen. ? Men gjelder simpelt flertall, 2/3 av medlemsmassen, eller 2/3 av stemmegivende medlemsmasse? Redigert 15.Februar.2019 av S/Y Emma (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Ask Svart 16.Februar.2019 Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 S/Y Emma skrev for 6 timer siden: Hehe. Bra satire, men tråden dør nok når admin kommer hjem fra byen. ? Men gjelder simpelt flertall, 2/3 av medlemsmassen, eller 2/3 av stemmegivende medlemsmasse? He he. Nå satte ts Ingar på ein tanke han kanskje likar. Momskompensasjon... ? Kva med "Mannegruppen Ottar"? ? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 16.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 S/Y Emma skrev for 7 timer siden: Hehe. Bra satire, men tråden dør nok når admin kommer hjem fra byen. ? Men gjelder simpelt flertall, 2/3 av medlemsmassen, eller 2/3 av stemmegivende medlemsmasse? Det kan vi bestemme etterpå. Når vi vet hva stemmene ble. Lettere å fatte en god beslutning da ? Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 16.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 Ask skrev for 1 time siden: Nå satte ts Ingar på ein tanke han kanskje likar. Momskompensasjon... ? Regner vel egentlig med at Ingar er så datakyndig at han har alle verdier i IT-gruver og bitcoin. En momskompensasjon på noen virtuelle bitcoins får han til vettu ???? For øvrig er jo Båtplassen.no kun til for noen ytterst få eminente norske statsborgere - og ikke tilgjengelig for allmuen. Ps; fikk IM av Ingar «Hei, neste årsmøte tar vi på New Zealand. Vil du ha ClubSwan50 eller SwanFD60 til din disposisjon under oppholdet? Jeg tenkte meg å prøve GrandSoleil58 denne gangen.» Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 16.Februar.2019 Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 Alle foreninger som har med ordet Kongelig har jeg vanskeligheter med å ta seriøst.. og hvorfor det skulle kvalifisere til å bruke splittflagg. Nei jeg har ikke noe behov for å vær med i noen forening over hodet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Februar.2019 Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 (redigert) God humor! :-) Saklig nok går min stemme til Ottar. Tror forresten de har byttet navn. Kanskje noe mer adelig.. kongelig norsk kvinnegruppe for momsfridrag eller noe. Nei pokker, det er da for pompøst og teit i dag. Eller...? ;-) Redigert 16.Februar.2019 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 16.Februar.2019 Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 Burde hatt med et valg for elbilforeningen også Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 16.Februar.2019 Del på Facebook Svart 16.Februar.2019 Jeg skal til Playboy mansion og gjøre som vanlig: se på alle de nye modellene, dra hjem etterpå happy med den jeg har :-) God helg! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.Februar.2019 Del på Facebook Svart 17.Februar.2019 bliss X skrev On 16.2.2019 at 12.34: Burde hatt med et valg for elbilforeningen også Selvsagt. Jeg må jo få kjøre uten å betale bom osv ned til yachten i den momsfrie båtplassen min. Er selvsagt medlem :-D Sitér dette innlegget Link to post
lasmarquezas Svart 18.Februar.2019 Del på Facebook Svart 18.Februar.2019 Ask skrev On 16.2.2019 at 6.29: Kva med "Mannegruppen Ottar"? Eller kanskje "Mannegruppa Ingar"? Tanken er god, men jeg vil likevel tro at vi med fordel fortsatt bør holde oss til det praktiske og halvfilosofiske båtliv uten noen ambisjon om å bli nasjonal brumlebass... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.