Oddan Startet 20.Februar.2019 Del på Facebook Startet 20.Februar.2019 Heisann. Er det noen som har tips til en god håndholdt lykt som kan henge i laderen koblet til 12V og tas frem når en trenger den? Og at den tåler maritimt miljø, dvs at laderen kan få strøm når båten er i drift (kobles til batteri) Sitér dette innlegget Link to post
Haill Svart 20.Februar.2019 Del på Facebook Svart 20.Februar.2019 De store oppladbare Led lenser lyktene egner seg greit i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 21.Februar.2019 Del på Facebook Svart 21.Februar.2019 Min erfaring er at Ledlenser er overvurdert. Har veldig god erfaring med Olight og Fenix. Fenix er en god fel lavere priset enn Ledlenser og Olight, men kvaliteten er virkelig god. Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 21.Februar.2019 Del på Facebook Svart 21.Februar.2019 Jeg har en Klarus XT12GT, ladbar via USB, IPX-8 vanntett og har innebygget SOS morsefunksjon i tillegg til en masse annet. Lyser vanvittig sterkt på høyeste effekt. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
PolarLi Svart 21.Februar.2019 Del på Facebook Svart 21.Februar.2019 Å ha en lykt tilkoblet lader hele tiden er ikke å anbefale da det ikke er bra for batteriet og heller ikke nødvendig da et oppladbart litiumbatteri vil holde seg oppladet i årevis. Jeg vil anbefale en lykt som du kan lade med USB. Den lader du etter behov der man måtte ønske det. I båt og bil må du følgelig komplettere med et USB uttak/lader dersom du ikke har det. Hvor stort budsjett har du? Hvilket lysbilde ønsker du? Langt og smalt, eller bredt og kort? Ønsker du en liten og kompakt lykt eller noe større? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.