Jump to content

Hvem selger eksosbelger i stål?

Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Eksosbelg i stål? Jeg tipper du mener eksoskompensator. Desse er nok ikke mulig å sveise om dei er sprekt så dei må byttes ut. Om du søker på eksoskompensator på Google, så finner du mange leverandører. Jeg byttet en gang på en båt jeg hadde, og da kjøpte jeg ny kompensator uten flenser og brukte opp igjen flensene jeg hadde på den gamle kompensatoren. 

Regner med at trådstarter har tørr eksos. Derfor må systemet ha noe som fanger opp termisk ekspansjon og vibrasjon fra motor. I biltemakatalogen side 172 er det fleksible eksosbelger og fleksible eksosslanger nettopp beregnet på dette. Høyeste pris for fleksibel eksosslange er kr. 349 i rustfritt materiale. Fleksibelt skjøterør høyeste pris 239 kroner. Det trådstarter må finne ut av er om diametrene passer. Disse systmene funker helt knall. Alle slike systemer ryker før eller sendere, ren bruddmekanikk.

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...