Steinrawr Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Heisann. Jeg har en autopliot montert i båten min, men skulle gjerne hatt tak i teknisk info og manualen på den, men finner lite ute på webben. Dette er info påført enheten. Den har også tre knapper bakå: + / - / enter. Easy Pilot Computer model: 903629 voltage: 12 volt software version 12 ser.no: 535546 / 035 TeleflexMorse Teleflex ser i dag ut til å være Seastar, det er alt jeg klarer å finne ut. Quote Link to post
Emre Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 Hi there I have the exact same model of easypilot teleflex morse 903629 and need to calibrate it but dont know how to do it. Also i couldnt find the user guide/manual of it. If you know how to calibrate the compass/system or if you have the user manual please let me know. Love&Regards Emre/ Istanbul/ Turkey Quote Link to post
Wallas Service Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Stemmer at TeleflexMorse nå heter Seastar. Har du hørt med den norske importøren av Seastar? https://www.telmo.no/ Må vel være noen der som kan hjelpe skulle en tro. Dessuten har du hjemmesidene til Seastar hvor du finner SeaWays Autopilot som etter det jeg forstår er dagens modell. Quote Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts