Jump to content

Yamaha 9,9 hk 2 takter 1993 mod startproblemer

Henningsen

Recommended Posts

Ja det hørtes veldig merkelig ut. Lukter ugler i mosen for min del, så hadde forlangt de gamle delene etter den jobben. 5k med deler og jobb hørtes veldig billig ut. Det er 4k før moms. Er litt jobb å bytte stempler og veiv, så må ha vært en lav timespris om det er med deler. 

A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one

Det fulgte med en Yamaha 9,9 fra slutten av 80tallet på sønnens båt. den starter på 1. draget uansett kald eller varm..  Hvordan det har kommet vann inn i sylyndrene skjønner jeg ikke!  er sveiv det samme som veiv..  hadde ikke gidda å brukt penger på deler og reparasjon på min motor ivertfall, selv om noen betaler blodpris for disse motorene!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...