Taskeladden Svart 7.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2019 Fikk du med deg delene de byttet ut slik at du kan sjekke at de faktisk har byttet veiv og stempler? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
index Svart 8.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2019 Høres merkelig ut dette. Litt som bilmekanikeren I Pondus, om dere leser tegneserier;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ozo Svart 8.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2019 index skrev for 1 time siden: Høres merkelig ut dette. Litt som bilmekanikeren I Pondus, om dere leser tegneserier;-) Rustne stempler og slark i hovedfordelingsnippelen. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 9.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2019 Ja det hørtes veldig merkelig ut. Lukter ugler i mosen for min del, så hadde forlangt de gamle delene etter den jobben. 5k med deler og jobb hørtes veldig billig ut. Det er 4k før moms. Er litt jobb å bytte stempler og veiv, så må ha vært en lav timespris om det er med deler. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
-morten- Svart 9.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2019 Det fulgte med en Yamaha 9,9 fra slutten av 80tallet på sønnens båt. den starter på 1. draget uansett kald eller varm.. Hvordan det har kommet vann inn i sylyndrene skjønner jeg ikke! er sveiv det samme som veiv.. hadde ikke gidda å brukt penger på deler og reparasjon på min motor ivertfall, selv om noen betaler blodpris for disse motorene! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.