Jump to content

B&g Zeus 12" plotter vil ikke starte, forslag til feil?

666

Recommended Posts

Plotter nekter å starte i år. Den tenker lenge, og deretter kommer det en feilmelding i Linux.

Strøm er koblet rett inn på batteri som lades så nok av strøm og høy nok spenning.

Har noen vært borti noe lignende? Noen forslag til rep?

Har et evt defekt internt batteri noe å si på denne harddiskfeil? Og vil en re-oppdatering av software løse oppstartsproblem eller ødelegge mer?

IMG_20190225_102542.jpg

Her er hele filsystemet ødelagt.

Jeg tviler på at du får oppdaterings-prosessen til å starte, men dersom du gjør det KAN det hende det hjelper.

Hvis jeg skal gjette, så tror jeg du må belage deg på å kontakte support for hjelp. Et kjapt google-søk ga ikke mye svar, så dette er tydeligvis ikke et vanlig problem.

Redigert av PostIT (see edit history)

Jeg har 2 stk B&G Zeus2 12'' plotterer har ikke opplevd dette.....har oppdatert software ved ett par tilfelle men ikke opplevd att de hengt seg.......

Har hatt problem med den føste plotter att den såg radarn i nettverket men kunde ikke kommunisere......Da ringte jeg supporten, stor sannsynlighet att det er noe feil med radar-kabeln sa de, jeg skiftet til ny kabel å alt funket !

S/Y Gunga Din

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...