Petter-B Startet 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2019 (redigert) Min SUN33 fra 1996 har visstnok gelcoat/topcoat fra Maxxgard farge 12040. Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne? Redigert 27.Februar.2019 av Petter-B (see edit history) Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Jannmar Svart 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Du kunne gjerne ha lagt ved et bilde av båten, eller beskrevet fargen Min båt har i følge bruksanvisningen farge Neste 12040 Denne fargen er nå i oversikter oppført som Neste 1204 I Jotunsystemet heter den Jotun 8008 I NCS-systemet heter den S 1002-Y Fargen kan beskrives som en slags offwhite. Jeg kjøpte gelcoatsparkel i denne fargen fra seasea.no, men vet ikke om de har gelcoat i denne fargen. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2019 Hør med siddis plast om de kan blande for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 28.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2019 Petter-B skrev for 16 timer siden: Min SUN33 fra 1996 har visstnok gelcoat/topcoat fra Maxxgard farge 12040. Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne? Du skriver "visstnok" 12040. Om du ikke er sikker så ta med deg noe fra båten, med den fargen du skal ha, til en malerforretning. De analyserer fargen for deg og kan gi deg riktig fargekode. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.