Guest Thostr Startet 27.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2019 (redigert) Holder på å lage nødstyring til båten. Trenger et aluminiumsrør med 28mm innerdiameter og 2/3/4 mm veggtykkelse. Circa 1 meter lengde. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i dette? Redigert 27.Februar.2019 av Thostr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 28.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2019 Er du i rimelig nærhet av en skraphandler kan du finne mye der. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 28.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2019 Takk for svar @jannmar . Ja jeg får vurdere å bli skrotnisse, selv om jeg gjør meg bedre som online-shopper :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tabaqui Svart 2.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2019 Brødrene Dahl har mye rør i Tromsø, men du må ha konto for å få handlet der. Tak og Metall har også en god del. Jeg jaktet på syrefast, men tipper de har alu også. Ellers er containerene på verftet et hett tips for diverse rest. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 2.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2019 @tabaqui Takk for tipset. Skal legge inn et besøk hos Tak og Metall neste uke. Er kanskje en stund siden du så verftet-området? Det er helt reingjort nå, og bygging av Vervet er i full gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.