Guest Thostr Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 (edited) Holder på å lage nødstyring til båten. Trenger et aluminiumsrør med 28mm innerdiameter og 2/3/4 mm veggtykkelse. Circa 1 meter lengde. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i dette? Edited February 27, 2019 by Thostr (see edit history) Quote Link to post
Jannmar Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Er du i rimelig nærhet av en skraphandler kan du finne mye der. Quote Link to post
Guest Thostr Posted February 28, 2019 Share Posted February 28, 2019 Takk for svar @jannmar . Ja jeg får vurdere å bli skrotnisse, selv om jeg gjør meg bedre som online-shopper :-) Quote Link to post
Tabaqui Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Brødrene Dahl har mye rør i Tromsø, men du må ha konto for å få handlet der. Tak og Metall har også en god del. Jeg jaktet på syrefast, men tipper de har alu også. Ellers er containerene på verftet et hett tips for diverse rest. Quote Link to post
Guest Thostr Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 @tabaqui Takk for tipset. Skal legge inn et besøk hos Tak og Metall neste uke. Er kanskje en stund siden du så verftet-området? Det er helt reingjort nå, og bygging av Vervet er i full gang. Quote Link to post
Recommended Posts