oyster Startet 28.Februar.2019 Del på Facebook Startet 28.Februar.2019 Jeg vurderer å kjøpe en 80-mod c&c 30 E. Er det noen som har erfaring med denne? Er det noen spesielle svakheter jeg bør se etter? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 28.Februar.2019 Del på Facebook Svart 28.Februar.2019 Har ikkje eigne erfaringer med båten, men har snakka med nokre som har hatt båttypa. Ut i frå det dei har formidla, så har dei vore godt fornøgde med båten. OK seilegenskapar, og litt meir innvendig plass enn t.d. Comfort 30 og Ballad. Veit ikkje om båten har spesielle svakheiter. Trur helst at kvar båt må vurderast nøye. Ein 80- modell er trass alt nokre år, så det er sjølvsagt viktig å vurdere motor, rigg, skadar etter grunnstøyting m.m. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 28.Februar.2019 Del på Facebook Svart 28.Februar.2019 Om det er båten som ligg ute på finn.no, så ser den ikkje så galen ut. Truleg mykje båt for pengane. Også interessant at det er med ein ekstra motor. Det er også ein eldre motor, men kan godt vere at den kan vere grei i og med han har ferskvasskjøling. Også positivt at han har meir effekt, og at han truleg kan byttast ut direkte med motoren som står i båten. Sitér dette innlegget Link to post
oyster Svart 28.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2019 Ja, det er den båten. Den har fått noen skrammer i skroget i en storm, men det skal visstnok være overfladisk og over vannlinja. Selger er tredje eier, så om det er noen grunnstøtinger er ikke godt å si. Ser det også som positivt at det er med en ferskvannskjølt motor. Selger sier at det enesta man må gjøre er å flytte over dynamoen, ellers skal det være samme dimensjoner på fester og slikt. Den saltvannskjølte kan vel kanskje brukes som moring. Sitér dette innlegget Link to post
CatoN Svart 2.Mars.2019 Del på Facebook Svart 2.Mars.2019 https://www.sailguide.com/batfakta/255 Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Mars.2019 Del på Facebook Svart 3.Mars.2019 Hei Eit vennepar segla ein slik båt t/r Vestindia. Det einaste vesentlege problemet eg høyrte var at segldrevet takka for seg i det dei kasta loss for å segla tilbake over Atlanterhavet Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.