Das_Boot Startet 23.August.2005 Del på Facebook Startet 23.August.2005 (redigert) Er det noen som har greie på støpeformer? Jeg lurer på hvor mange ganger en støpeform kan brukes. Jeg tenker da på en form til å støpe for eksempel en takluke. Redigert 23.August.2005 av Das_Boot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 23.August.2005 Del på Facebook Svart 23.August.2005 Mener du hvor mange ganger den kan brukes? Det avhenger sterkt av hvordan den behandles og settes i stand etter hvert avstøp. Det kan bli fra en gang til nesten uendelig. Jeg hadde en gang en støpeform til kano som ble brukt nesten hundere ganger. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Das_Boot Svart 23.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2005 Ja det var det jeg mente. og så redigerte jeg innlegget mitt samtidig som du svarte Takk for svar så raskt Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 23.August.2005 Del på Facebook Svart 23.August.2005 Jeg snur gjerne spørsmålet, hvor lenge "lever" en båt. Joda, det er avhengig av stell, likeså er det med former. Er tilstanden bra og tilfredsstillende ved ervervelse, kan den "leve" mange år til..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.