Bornholmeren Startet 4.Mars.2019 Del på Facebook Startet 4.Mars.2019 Hei. Jeg ønsker oplysninger på min plattgatter som er en mahogni trebåt på 30 fot fra 1993 men er der nogen som kan fortælle hvor i Norge den er bygd. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Mars.2019 Del på Facebook Svart 4.Mars.2019 Kan minne litt om båtene fra J E Vågen Båtbyggeri. Står det ikke noe merke noe sted ombord? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
alidal Svart 4.Mars.2019 Del på Facebook Svart 4.Mars.2019 J.E. Vågen mener han ikke har bygd denne.. (Han har sett bildene) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 4.Mars.2019 Del på Facebook Svart 4.Mars.2019 Skagø 30? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Mars.2019 Del på Facebook Svart 4.Mars.2019 Jeg vet at Wikstens Båtbyggeri bygget noen slike båter. Men jeg mener, i hvert fall noen av disse båtene, ikke var i mahogny, men afromosia. Et knallhardt treslag som det er plent umulig å håndhøvle, har prøvd. Sitér dette innlegget Link to post
Bornholmeren Svart 20.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2019 (redigert) Hei. Kan ikke finde skilt eller lign ombord. Men på båtregister står der Virksund men bygger de ikke bare plastbåter? Redigert 20.Mars.2019 av Bornholmeren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Mars.2019 Del på Facebook Svart 20.Mars.2019 Tror det. Viksund er ikke veldig langt fra Wiksten, om man snubler i stavingen. Og Wiksten bygde noen slike båter. Det er så vidt jeg vet en Wiksten-klubb, hør der. En avdød bekjent var medlem der med sin Wiksten-kogg. Sitér dette innlegget Link to post
Bornholmeren Svart 7.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2019 Hei Hulda. Det vil jeg prøve. Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bornholmeren Svart 7.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2019 Takk for svar til alle men søker stadig. Denne evt typeplate hvor skal eller kan den sitte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.