Bitteliten Svart 14.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2019 (redigert) Gammelt greas sitter godt. Jeg renset med bensin ? Clutch konene pusset jeg forsiktig bort noen små hakk med sandpapir Det er noen o ringer på toppen det kan være greit å sjekke er de uttette lekker det vann ned i gearhuset. Samme gjelder tetting mellom vinsj og dekk (her bruker jeg butyl) Redigert 14.Mars.2019 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2019 Cluch konene bør jeg muligens sjekke.. Vinsjen har en tendens til og "lugge" litt når jeg ruser kjettingen ut... Min vinsj står på dekk, med vinshjulene horisontalt...muligens mindre utsatt for vann inntrenging ... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2019 (redigert) Nå ser det faktisk ut til at jeg har klart å fikse vinsjen. Den går nå både forover og bakover, så nå er det bare å henge på ankeret og teste med det på. En skal ikke gi opp selv om vinsjen er 29 år. Redigert 4.April.2019 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
alphaman Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Det er bra. Når starter årets båt tur Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Første tur blir ikke før til påske, om det blir avreise før palmesøndag og hvor lenge, er ikke bestemt. Men det blir til Oscarsborg. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 5.April.2019 Link til dette innlegget Svart 5.April.2019 Jeg må si meg meget imponert over hva medlemmer på Baatplassen kan hjelpe til med. Honør til dere kjempegreie karer. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.