Tørstemaskinist Startet 5.Mars.2019 Del på Facebook Startet 5.Mars.2019 Hei. Hvor kjøper dere filtrer og sånn til Mercruiser innenbords dieselmotorer drev? Er det noen som har et greit og billig forslag? Ser det er store prisvariasjoner på delene. Dieselfilter feks, varierer fra 199 kr og til 5-600... Sitér dette innlegget Link to post
sjarlatan Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Hvis du har delenummer på de gamle filtrene så har de fleste bilrekvisitabutikker overgangstabeller og kan skaffe filtre til det meste. Hvilken motor har du? Mercruiser er jo ofte basert på GM motorblokker, så det burde være enkelt å fremskaffe filtre til den. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Kjøper på den lokale bildelebutikken slik jeg har gjort det i noen ti år. Sitér dette innlegget Link to post
Mark Knopfler Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Eurofritid.no Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Ravns Garage kjøper jeg deler fra.. De er utrolig raske med å få delene avgårde med posten. https://www.ravnsgarage.no/ Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 6.Mars.2019 Del på Facebook Svart 6.Mars.2019 Siddis Motor kjøper jeg delene fra, viktig å støtte lokale bedrifter. Vet utmerket godt at jeg kan spare noen kroner med å handle på nett, men penger er ikke alt. Viktig å ta vare på de lokale sjappene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.