Tørstemaskinist Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Hei. Hvor kjøper dere filtrer og sånn til Mercruiser innenbords dieselmotorer drev? Er det noen som har et greit og billig forslag? Ser det er store prisvariasjoner på delene. Dieselfilter feks, varierer fra 199 kr og til 5-600... Quote Link to post
sjarlatan Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Hvis du har delenummer på de gamle filtrene så har de fleste bilrekvisitabutikker overgangstabeller og kan skaffe filtre til det meste. Hvilken motor har du? Mercruiser er jo ofte basert på GM motorblokker, så det burde være enkelt å fremskaffe filtre til den. Quote Link to post
pipe Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Kjøper på den lokale bildelebutikken slik jeg har gjort det i noen ti år. Quote Link to post
MorganX Posted March 5, 2019 Share Posted March 5, 2019 Ravns Garage kjøper jeg deler fra.. De er utrolig raske med å få delene avgårde med posten. https://www.ravnsgarage.no/ Quote Link to post
marius Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 Siddis Motor kjøper jeg delene fra, viktig å støtte lokale bedrifter. Vet utmerket godt at jeg kan spare noen kroner med å handle på nett, men penger er ikke alt. Viktig å ta vare på de lokale sjappene. Quote Link to post
Recommended Posts