nordan family 27 Startet 5.Mars.2019 Del på Facebook Startet 5.Mars.2019 Har byttet noen instrumenter, og den nye plata er vesentlig lysere enn den omkringliggende gamle teaken, som har vært oljet en del ganger over 30 år.... Kan jeg tilsette litt konditorfarge eller lignende i en skvett med teakolje for å få det mørkere? Burde kanskje hatt beis el l, men nå er det allerede teakolje på den nye platen. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Kjønrøk er ett fargepigment som du kan bruke. De fleste som selger maling har dette. Dog ikke butikker som coop og jernia. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Takker. Ikke hørt om det før, men når jeg leser om det bør det jo virke til formålet. Blir litt grått, hvis jeg forstår det riktig. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Nja, det er svarte pigmenter. Dess mer pulver, dess mørkere farge. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 5.Mars.2019 Del på Facebook Svart 5.Mars.2019 Jeg hadde en snekke i ganske lys furu. Hos fargehandleren blandet vi litt mahogany beis pigment i Clipper lakken. Da fikk den en mørkere farge, Clipper lakk er ganske så fargeløs. Etter noen strøk med lakk ble skroget ganske så mørkt og eksklusivt.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.