Fru Jacobsen Startet 10.Mars.2019 Del på Facebook Startet 10.Mars.2019 Tenkte å bytte varmeren i salongen, men hva er egentlig å foretrekke av Eber og Webasto? Snakker om luftvarmer Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ida Marie III Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Prinsippet er vel det samme, og begge er tyske... Selv har jeg Eber D4... kjempe fornøyd.. Men det er tilfeldig at det ble den....var et godt tilbud den gang.. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Hadde D5 fra 2008 i NordWesten. Den ble aldri bra. Sota igjen tennpluggen. Bytta til D4. Funka kanonbra. Har D5 fra 2015 nå, og den funker helt topp. Tror Ebersprächer har oppdatert D5en. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Ja, hva er best. På første båten hadde vi Webasto. Den gikk prikkfritt så lenge vi hadde båten. Den neste gikk prikkfritt med Eber D2, så lenge vi hadde båten, over 10 år. Hulda har hatt Eber D4 problemfritt en del år nå. Min vurdering er at begge merkene holder høy kvalitet. Nærmeste serviceverksted vil for meg være utslagsgivende. Sitér dette innlegget Link to post
Snemann Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 «Alle» kjøper jo Kina varmer for tiden Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Snemann skrev Just now: «Alle» kjøper jo Kina varmer for tiden Ikke alle... Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Av egen erfaring så var jeg veldig fornøyd med webasto i de 2 forrige båten en 3,5 og 5 mener jeg det var. nå har jeg en eber d-5 og en d-4 i den nye båten. og foreløpig syntes jeg dem er mer effektive enn webastoen, selv Om jeg var fornøyd med dem også. etter hva jeg har hørt så er vel deler til en eber en del billigere enn webasto sine om det skulle skje noe... aldri behøvd gjøre noe med dem så ikke sjekket selv. men mange som også sverger til disse nyere kinavarmerene også nå, vet om ett par som har dem og er fornøyde med dem. men som Hulda også nevner så kanskje serviceplasser kan ha innvirkning på valget? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
HansH Svart 10.Mars.2019 Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Har begge deler. Webasto 5000 (2006 mod) for innvendig varme og Eberspacher D5 (ca 2012) i oppe cockpit. Begge montert i motorromet. Begge er 5kW og virker for meg rimelig identiske. Begge veldig .bra Vet ikke pris men hadde nok også seriøst vurdert kinavarmer i dag fordi disse tyske er så mye dyrere. Hvor vanskelig har det vært for kineserne å kopiere dette. Men jeg skal ikke starte en tråd om kinavarmere her. Mitt syn: Eber og Webasto er meget gode begge to. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2019 Takk, da gjenstår det vel bare å få noen gode messetilbud på en av dem Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.