Jump to content

Skruklammer "økonomi"


Suzuki

Recommended Posts

frender i høstregnet;

ofte har man behov for å feste ting&tank til pulpitrørene.

Spesialdesignede fester som NOA er grisedyre, og etter min mening ikke veldig bra. Bilde

 

Et etter min mening dugandes alternativ, er klammer som er beregnet på å montere fast hydraulikk, pneumatikk og vannrør med. Disse finnes i stort sett alle dimensjoner, flere farger, og de er billige.

 

De griper bra grunnet serraterte "kjefter" , og det finnes plater for sammenkobling av ulike dimensjoner, f.eks ved montasje av to ulike dimensjoner rør.

 

BildeBilde

 

 

Eksempler på montering, kan være som følger:

Bilde

Bilde

 

Jeg betalte omlag 12 kr pr side, altså under 25 kr pr feste. Bolter kommer i tillegg.

 

Et NOA feste koster omlag 120 kr, sitter dårligere, og er etter min mening langt mer klumpete. Ikke er det så anvendelig heller, da det ikke har gjennomgående bolter av valgfri lengde..

 

Disse enkle industriklammerne, får du kjøpt hos f.eks TESS, Hydroscand og andre som driver med sånt.

 

Alt i alt en løsning jeg liker innmari godt. Billig, bra & enkelt. 3 ting på en gang... :yesnod:

 

Utvalget er kjempestort, få inspirasjon hos leverandøren

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...