pebbe Startet 11.Mars.2019 Del på Facebook Startet 11.Mars.2019 Jeg har en 2017 Bavaria motorbåt som har litt grov og "sticky" overflate på innsiden av skroget, som i maskinrom og i lagringsrom under dørken ut mot skroget. Disse overflatene ønsker jeg å male for å få en glatt overflate som er lettere å holde ren og lurer på om det er tips til hva jeg må tenke på og eventuelt hvilken maling jeg bør bruke (og unngå). Tanken er å bruke Jotun EasyPrimer som grunning og så legge ett eller to strøk med Jotun EasyGloss maling. Virker dette ok? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.facebook.com/MYIben/ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 11.Mars.2019 Del på Facebook Svart 11.Mars.2019 Din løsning er sikkert ok, kjenner ikke til den. Har selv alltid brukt Jotun Shippolin og syns det fungerer bra i diverse "hulrom". Men den er litt for blank til vanlige/synlige overflater syns jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.