MR Swe Startet 12.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2019 Hei, Noen som har erfaring med ICE mobildekkning på hvaler og ned svenskekysten? Har telia i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2019 Jeg hadde ICE som aldri fungerte, byttet til Telia som kjører meget bra. Dette var et par år siden, vet ikke status i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 12.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2019 (redigert) ICE Hvaler vet jeg ikke noe om, men Net 1 (Gamle ICE) på svenskekysten var OK for oss( 2018). Net 1 bygger først og selger etterpå og blir det fult en plass må en vente til de har utbygd. PS. snakker om ruter og bredband. https://www.net1.se/privat/ Telefon er Telia. Redigert 12.Mars.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
JRK Svart 12.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2019 Om man søker på ICE så finner du svar...Ikke sikkert det er representativt i dag. Men det nyttet ikke å snakke med ICE tidligere. Min personlige erfaring er at det virker ganske bra (Om du ikke skal streame film) de fleste steder så lenge det er få båter ute. Er det mange båter så funker det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 12.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2019 Ligger i Strømstad nå og på Grimsøya om sommeren, helt grei dekning, men i juli er det stopp. da er det for mange som bruker ICE og hastigheten synker til et nivå med et analogt modem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.