Gudrun Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Da jeg solgte båten satt jeg igjen med en ny teineløftearm til Hydema kraftblokk. Er det noe marked for slike og event. hva de kan gå for? Quote Link to post
husky dane 85 Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Prøv Finn.no da er der slike ting vert solgt. Quote Link to post
Timmeeh Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Var nettopp en som ville kjøpe en slik på krepsefiske gruppa på Facebook. Tråden er ganske langt opp på gruppa. Henvend deg der så får du nok solgt den på et øyeblikk. Quote Link to post
husky dane 85 Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Er ein som ynskjer kjøpa ein slik på Finn Quote Link to post
Bruflaat Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Nypris er vell 5-6000 eller mer så ikke la den gå for billig! Quote Link to post
Timmeeh Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Ja man skulle lært seg å støpe aluminium, for så fort den er støpt og stemplet med logo er plutselig kilosprisen på en forholdsvis enkel aluminiumsprofil veldig nært prisen av gull Quote Link to post
Bruflaat Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Timmeeh skrev 4 minutter siden: Ja man skulle lært seg å støpe aluminium, for så fort den er støpt og stemplet med logo er plutselig kilosprisen på en forholdsvis enkel aluminiumsprofil veldig nært prisen av gull Kjennetegnet til Hydema det! Noen slanger og en relativt billig hydraulisk motor så har man en gullgruve. Quote Link to post
Timmeeh Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Bruflaat skrev 9 minutter siden: Kjennetegnet til Hydema det! Noen slanger og en relativt billig hydraulisk motor så har man en gullgruve. Ja man kan få bakoversveis av mindre. Men igjen, så sikter de nok mer på yrkesfiskere og de har jo inntjening på utstyret, hehe. Ingen tvil at det er kvalitet da, mange blokker er jo 30 år og fungerer like godt. Men jeg kommer neppe til å kjøpe nytt utstyr av dem til hobbyfiske... Quote Link to post
Gudrun Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 Takker for svar! At Hydema lager utstyr som holder lenge kan bekreftes da kraftblokken var nærmere 35 år og deler var null problem fra produsent. Quote Link to post
Timmeeh Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Gudrun skrev 29 minutter siden: Takker for svar! At Hydema lager utstyr som holder lenge kan bekreftes da kraftblokken var nærmere 35 år og deler var null problem fra produsent. Helt klart. Deletilgang er jo verdt å betale litt for det også. Quote Link to post
Gudrun Posted March 13, 2019 Author Share Posted March 13, 2019 Likte og at nytt "ekstrautstyr" som nevnte arm og annet utstyr kunne monteres på eldre blokker. Mye løste seg via en telefon. Greit å ha kunnskapsrike folk i andre enden. Quote Link to post
Fiskeglad Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Burde lett selges. Veldig nyttig tilleggsutstyr. Ga 9625kr pluss frakt når jeg kjøpte, så litt dyrt, men verdt det. Quote Link to post
Recommended Posts