925Riviera Startet 13.Mars.2019 Del på Facebook Startet 13.Mars.2019 (redigert) Noen som har bilder av alle kjølerør på en volvo penta 2003T hvor de skal kobles inn på motor. Har plukket ned en motor og pakket om alt,men litt usikker på hvor alle rør fra oljekjøler og turbo pg vannpumper skal kobles inn. Samme koblinger som motoren på bilder,med ett rør fra fra varmeveksler. Har funnet bilder på nett men vet ikke hvor dette skal videre på motor Gjerne noen bilder av en motor om du har det. Det sitter også noe rør fra turbo har fått på smørerør på turbo Og et i toppen under turbo Redigert 13.Mars.2019 av kai myhre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 13.Mars.2019 Del på Facebook Svart 13.Mars.2019 Her er bilder av min motor som jeg nettopp har sendt til overhaling...;) Sitér dette innlegget Link to post
925Riviera Svart 13.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2019 Har du fra turbo og eksos også Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 13.Mars.2019 Del på Facebook Svart 13.Mars.2019 Dette er nærmeste jeg kommer av bildene jeg har: Sitér dette innlegget Link to post
Silkebrisen Svart 13.Mars.2019 Del på Facebook Svart 13.Mars.2019 Ett tips til deg neste gang du skal gjøre noe lignende: Ta masse bilder på forhånd før du begynner å plukke. :) Sitér dette innlegget Link to post
925Riviera Svart 13.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2019 (redigert) Har kjøpt en motor som dette var tatt av på for og pakke om. Så fant han ut at han ikle orket mere så da handlet jeg jeg den for og bytte ut i min der det står en saltvannskjølt 2003 Redigert 13.Mars.2019 av kai myhre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.