Guest Avmønstret# Svart 18.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2019 Må si iSailor er "the shit", som ungene sier ;-) Virkelig flott programvare. Verdt de ekstra kronene ifht alternativene. Sitér dette innlegget Link to post
Jandus Svart 18.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2019 Hei, hviss du søker Rák på play butikk, så er det app over tidevannet på Færøeyene. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2019 Takk for tipset :-) Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Pinkvin skrev On 18.3.2019 at 10.31: Må si iSailor er "the shit", som ungene sier ;-) Virkelig flott programvare. Verdt de ekstra kronene ifht alternativene. Er det Wartsila isailor som er fullt navn? Hva er prisen for denne? Og vil den fungere med ipad pro 2018? Jeg har brukt plan2nav i flere år og vært fornøyd med denne men denne appen fungerer desverre dårlig med ipad pro. Noen som vet om det jobbes med en oppdatering av plan2nav slik at denne med tid å stunder også vil fungere med nyere ipad? Testet ut gule sider appen men markøren «kjører» ut av kartet. Fungerer heller ikke denne appen med nyere ipad eller er det noe jeg må gjøre i instillinger? Og jeg finner heller ikke valg for kurs opp - er ikke dette et visningsalternativ i denne Appen? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 Har ikke iPad pro så kan ikke svare på noe i grunnen, men vet at Gulesider har kurs opp, husker ikke helt hvordan da men ;-) Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 17.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2019 (redigert) Wärtsilä isailor by Transas Redigert 17.Mai.2019 av enslagsgjest (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
mbm Svart 18.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2019 Ser at isailor er kompatibel med ipad pro så har lastet ned denne - lastet den ned både på min iphone og på ipad, men får oppgitt forskjellige kart og priser. iphonen vil jeg skal kjøpe north sea, denmark-germany til 319.- mens ipad-appen vil jeg skal kjøpe oslo til ålesund. Sistnevnte holder plenty. Men det står også "one year chart correction subscription". - Er det oppdatering til eksisterende (eventuelle allerede kjøpte kart) jeg får opp eller er prisen for kart oslo-ålesund kun 215.-? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.