fiskebekken Startet 18.Mars.2019 Del på Facebook Startet 18.Mars.2019 Nogen så he nogen tips til ke bord og søyle eg kan ha inne her lengden på benken er 1m 15cm bredden mellom er 50cm Kommentar fra moderator: Anbefaler de som er uvant med nettforum å lese Etikette. Dialekt er ikke akseptert. Alle skal ha samme mulighet til å forstå det som skrives. vil og kunne lage dette om til soveplass Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 18.Mars.2019 Del på Facebook Svart 18.Mars.2019 Ville tatt en tur på Maritim i Stavanger og sett på bordsøyler. Med en teleskopisk søyle og ei kryssfinerplate (gjerne teak, for syns skyld) kommer du langt. Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 18.Mars.2019 Del på Facebook Svart 18.Mars.2019 Hei, det ser ut som at du har lignende utfordring som jeg hadde. Jeg fant kun denne fra West System som innfridde alle krav: https://www.westsystem.no/p/14370/bordsoeyle-3-trinn-regulerbar Jeg er fornøyd så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.