Martin Fisher Startet 19.Mars.2019 Del på Facebook Startet 19.Mars.2019 Vurderer å friske opp emblemene på båten. Tenkte å maskere opp og male/lakkere så det blir litt finere. Noen som har tips/erfaring med hva jeg kan bruke og evnt grunnarbeid? Vil bare forsikre meg om at det ikke flasserav med en gang Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Emblem". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 19.Mars.2019 Del på Facebook Svart 19.Mars.2019 Det der er nok folie. Så hvorfor ikke bruke det samme? Ta et godt bildet av det og lever det til en skiltmaker/folieringsfirma, så kan de lage identisk logo. Ville jeg ha gjort istedet for maling ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Martin Fisher Svart 19.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2019 Ja det er folie, kanskje best sånn ja.... Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 19.Mars.2019 Del på Facebook Svart 19.Mars.2019 Kontakt Rana Plast A/S, som bygde båten, godt mulig at de har dekaler til din Rana 17 på lager. Sitér dette innlegget Link to post
Martin Fisher Svart 19.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2019 Jannmar skrev for 2 timer siden: Kontakt Rana Plast A/S, som bygde båten, godt mulig at de har dekaler til din Rana 17 på lager. lurt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.