SNAUS Startet 19.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2019 Hei. Vil forsterke denne badeplatformen og trenger litt tips til dette. Den svikter litt på sidene pga feste kun i midten. Åssen ville dere avstivet denne? Har demontert en kasse oppe på platformen og der mangler det teak. Hvor kan man kjøpe slikt evt? Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 19.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2019 Avstivingen kan du lage av to syrefaste rør med en påsveist liten flens i hver ende som du skrur fast, et feste på undersiden av plattformen og et nederst på akterspeilet. Teak kan du få kjøpt både hos Biltema og Sandøy Båtdekk. De siste har nok bedre utvalg i dimensjoner enn BT og de sender det du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 19.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2019 I en av linkene i signaturen min kan du lese om hvordan jeg gjorde det når jeg bygde badeplattform til båten vår. Den ble helt stiv. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Torsen67 Svart 20.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2019 Ett annet spørsmål, siden du har 4 stk flaps, så vil dette fungere som forlengelse av skroget? Vurderer faste flaps på min, uten pumper, men kun med strekkfisk slik at det er muligheter for justering hvis det skulle bli helt feil. Tanken er å justere de slik at de ligger helt kant i kant med skroget. Altså, endene på flapsene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.