Jump to content

Holmestrand Offshore VM


Whistler

Recommended Posts

Hei.

Noen i Holmestrand som kan antyde noe om båttettheten i gjestehavna, og gjerne spå inn i helga som kommer?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg prøver å få opp bilde fra web-kamera som viser havna i Holmestrand her. Desverre får jeg meldingen her "Beklager, dynamiske sider i "IMG" tags er ikke tillatt".

 

Du får opp bildet fra web-kameraet på hjemmesiden for Tønsbergs Blad her: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/misc?URL=/m...ategori=vaeret&

 

Jeg har dette bildet fra web-kamera i Holmestrand oppe på desktop'en min til enhver tid. Klynga av båter nærmest ligger (nå 0800) ved gjeste-flytebrygger som ligger i en "L"-formasjon. Går du mot venstre ser du noen skøyter med bauen mot land, disse ligger på sine faste egne plasser. Men enda lenger til venstre, langs med kaifronten - kan du som gjest i prinsippet fortøye "longside" så langt øyet rekker til flytebryggene med faste plasser som lukker det yttre havnebassenget. Her bør man også kunne ligge utenpå hverandre.

 

Langs kaifronten kan man med unntak av visse strekk som er merket "ankring forbudt" (pga rørledninger ol) også ankre med bauen mot land.

 

Spå inn i helga som kommer?? Jeg vil tro det alltids vil bli ordning på saken.... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...