Whistler Startet 23.August.2005 Del på Facebook Startet 23.August.2005 Hei. Noen i Holmestrand som kan antyde noe om båttettheten i gjestehavna, og gjerne spå inn i helga som kommer? Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
M/S Bastard Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Jeg skal en tur til byen etterpå og kan ta en titt! Men det blir nok en del båter skulle jeg tro. Plassen min kunne jeg lånt bort, men den båten som ligger der er enda ikke blitt fjernet Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Hei. Noen i Holmestrand som kan antyde noe om båttettheten i gjestehavna, og gjerne spå inn i helga som kommer? <{POST_SNAPBACK}> Jeg prøver å få opp bilde fra web-kamera som viser havna i Holmestrand her. Desverre får jeg meldingen her "Beklager, dynamiske sider i "IMG" tags er ikke tillatt". Du får opp bildet fra web-kameraet på hjemmesiden for Tønsbergs Blad her: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/misc?URL=/m...ategori=vaeret& Jeg har dette bildet fra web-kamera i Holmestrand oppe på desktop'en min til enhver tid. Klynga av båter nærmest ligger (nå 0800) ved gjeste-flytebrygger som ligger i en "L"-formasjon. Går du mot venstre ser du noen skøyter med bauen mot land, disse ligger på sine faste egne plasser. Men enda lenger til venstre, langs med kaifronten - kan du som gjest i prinsippet fortøye "longside" så langt øyet rekker til flytebryggene med faste plasser som lukker det yttre havnebassenget. Her bør man også kunne ligge utenpå hverandre. Langs kaifronten kan man med unntak av visse strekk som er merket "ankring forbudt" (pga rørledninger ol) også ankre med bauen mot land. Spå inn i helga som kommer?? Jeg vil tro det alltids vil bli ordning på saken.... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Kan noen fortelle hva slags offshore race dette er? DEt er Hollenderseilasen i helgen også - håper ikke det blir noe problem Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Kan noen fortelle hva slags offshore race dette er? DEt er Hollenderseilasen i helgen også - håper ikke det blir noe problem <{POST_SNAPBACK}> Slik jeg har forstått dette er arenaen Holmestrandfjorden. Har du tenkt deg innom her i Hollenderseilasen, Bitteliten?? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Kan noen fortelle hva slags offshore race dette er? DEt er Hollenderseilasen i helgen også - håper ikke det blir noe problem <{POST_SNAPBACK}> Se her, Holmestrand offshore Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.