Jump to content

Hvor kjøpe brannsikker isolasjon som tåler over 1000 gr. c

Steinar S

Recommended Posts

Hei, driver og rengjør wallasen min, under keramikplata ligger ett isolasjonsmateriale (hvitt og ligner gammeldags glassvatt) dette er veldig sprøtt og gikk i stykker da jeg støvsugde sot. Jeg ser Bagges har, men de selger kun hel rull. Her er link til de: https://www.bagges.no/wp-content/uploads/2016/02/Isofrax-1400C-Blanket-EN-040418-JJ.pdf

Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn i ønsket format ca 40 cm av en rull, ca 13 mm tykkt eller delbart over det?

Eller er det noen som har sånn liggende?

Kunne vært greit å vite hvilken modell du har. Det kanskje skaffes original ny isolasjon. Det finnes i delekatalogen, men jeg har ikke funnet det i prislisten min.

Ikke umulig at jeg har et kassert apparat av din modell, og at jeg dermed har noe jeg kan selge billig.

Men jeg sitter som et spørsmålstegn her i sofakroken; For å komme til isolasjonen må du jo ha fjernet platen, eller har du knust den? Omtrent umulig å fjerne platen uten å skade pakningene også. Hva med de?

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Har sjekket litt opp og det kan skaffes ny isolasjon. Noe er på lager og noe må bestilles fra Finland. kr 565,- levert Ålesund.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

• 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...