Jump to content

Hvor kjøpe brannsikker isolasjon som tåler over 1000 gr. c

Steinar S

Recommended Posts

Hei, driver og rengjør wallasen min, under keramikplata ligger ett isolasjonsmateriale (hvitt og ligner gammeldags glassvatt) dette er veldig sprøtt og gikk i stykker da jeg støvsugde sot. Jeg ser Bagges har, men de selger kun hel rull. Her er link til de: https://www.bagges.no/wp-content/uploads/2016/02/Isofrax-1400C-Blanket-EN-040418-JJ.pdf

Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånn i ønsket format ca 40 cm av en rull, ca 13 mm tykkt eller delbart over det?

Eller er det noen som har sånn liggende?

Kunne vært greit å vite hvilken modell du har. Det kanskje skaffes original ny isolasjon. Det finnes i delekatalogen, men jeg har ikke funnet det i prislisten min.

Ikke umulig at jeg har et kassert apparat av din modell, og at jeg dermed har noe jeg kan selge billig.

Men jeg sitter som et spørsmålstegn her i sofakroken; For å komme til isolasjonen må du jo ha fjernet platen, eller har du knust den? Omtrent umulig å fjerne platen uten å skade pakningene også. Hva med de?

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...