Stormvind1 Startet 22.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2019 Hei. Jeg holder på å oppgradere min 2005 modell NB 840 fly og har et par spørsmål om noen kan svare... Jeg ville gjerne byttet luken til fly med plexiglass for å få mere lys på akterdekket. Er det noen som kjenner til hvem som har levert dette opprinnelig, eller som kan levere etter originalen som mål? Har også lyst til å bytte trekk i salongen. Kjenner noen til hvem som er å anbefale til dette? Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 22.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2019 Hei. Har også NB 840 fly og gjort akkurat det du er i gang med. Luken får du laget på mål hos Crisma Plast og Profilering på Sola i Rogaland. Når det gjelder putene i salongen mener jeg det er Skisma AS som i sin tid leverte til NB. Telefon til dem er 56193370. Sitér dette innlegget Link to post
Stormvind1 Svart 23.Mars.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2019 Ok takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.