Stormvind1 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Hei. Jeg holder på å oppgradere min 2005 modell NB 840 fly og har et par spørsmål om noen kan svare... Jeg ville gjerne byttet luken til fly med plexiglass for å få mere lys på akterdekket. Er det noen som kjenner til hvem som har levert dette opprinnelig, eller som kan levere etter originalen som mål? Har også lyst til å bytte trekk i salongen. Kjenner noen til hvem som er å anbefale til dette? Quote Link to post
marius Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Hei. Har også NB 840 fly og gjort akkurat det du er i gang med. Luken får du laget på mål hos Crisma Plast og Profilering på Sola i Rogaland. Når det gjelder putene i salongen mener jeg det er Skisma AS som i sin tid leverte til NB. Telefon til dem er 56193370. Quote Link to post
Stormvind1 Posted March 23, 2019 Author Share Posted March 23, 2019 Ok takk for svar. Quote Link to post
Recommended Posts