Jump to content

Lyd i båt

Allan E

Recommended Posts

Nå er høytalerne mine på vei hjem, og da lurer jeg på litt om lyd. Jeg har høytalere inne i båten og skal nå montere ute.

Når jeg bruker fader knappen på cd-spilleren er det da lik lyd i front og bakhøytalere?

Eller må jeg gjemme fader og bruke brytere for å få liv i utehøytalere

Fader regulerer balansen mellom front og bakhøyttalere på samme måten som balanse gjør det mellom høyre og venstre side, mao. du kan bruke fader for å velge om du vil ha lyd ute, inne eller begge plasser.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Tror ikke det er så mange måter å innstallere spiller/høyttalere på. blir det samme. Strømforbruket reduseres vel litt når du fader bort det høyttaler-settet du ikke hører på. Bruker du iso-kobling vil alt bli riktig, og så blir det lettere å montere spilleren ut og inn. Kjøpes hos bilstereoforhandlere, eller hos Clas O. Anbefaler førstnevnte; da tegner de gjerne er koblingsskjema for deg og.

Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte!

Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte!

<{POST_SNAPBACK}>

:lol::lol::lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

<{POST_SNAPBACK}>

Få laget en til meg og, er du snill. Den logoen er et megetsigende "statement" som rett og slett er genialt i sin komplekse enkelhet.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

• 9 måneder senere...

Fler som kunne tenkt seg en slik ja.

For de som har blekkskriver er det enkelt å lage seg sin egen T-skjorte. Den modifiserte VP-logoen er tilpasset utskrift på et A4 t-skjorte overføringsark kan lastes ned her.

Bilde

Med WinXP og Canon blekkskriver er det enkelt: Høyreklikk på den nedlastede filen, velg skriv ut, i Utskriftsinnstillinger velger du T-skjorteoverføringsark, velg helsides faxutskrift så skulle det hele gå bra. Arket klippes så i 6 slik at du får 3 store (rygg) og 3 små (bryst) logoer klar til å strykes på. Gudd løkk :cool:

Redigert av SveinHa (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...