Jump to content

Lyd i båt


Allan E

Recommended Posts

Fader regulerer balansen mellom front og bakhøyttalere på samme måten som balanse gjør det mellom høyre og venstre side, mao. du kan bruke fader for å velge om du vil ha lyd ute, inne eller begge plasser.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Tror ikke det er så mange måter å innstallere spiller/høyttalere på. blir det samme. Strømforbruket reduseres vel litt når du fader bort det høyttaler-settet du ikke hører på. Bruker du iso-kobling vil alt bli riktig, og så blir det lettere å montere spilleren ut og inn. Kjøpes hos bilstereoforhandlere, eller hos Clas O. Anbefaler førstnevnte; da tegner de gjerne er koblingsskjema for deg og.

Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte!

Link to post
Share on other sites

Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte!

<{POST_SNAPBACK}>

:lol::lol::lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte!

<{POST_SNAPBACK}>

 

Få laget en til meg og, er du snill. Den logoen er et megetsigende "statement" som rett og slett er genialt i sin komplekse enkelhet.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Fler som kunne tenkt seg en slik ja.

For de som har blekkskriver er det enkelt å lage seg sin egen T-skjorte. Den modifiserte VP-logoen er tilpasset utskrift på et A4 t-skjorte overføringsark kan lastes ned her.

Bilde

Med WinXP og Canon blekkskriver er det enkelt: Høyreklikk på den nedlastede filen, velg skriv ut, i Utskriftsinnstillinger velger du T-skjorteoverføringsark, velg helsides faxutskrift så skulle det hele gå bra. Arket klippes så i 6 slik at du får 3 store (rygg) og 3 små (bryst) logoer klar til å strykes på. Gudd løkk :cool:

Redigert av SveinHa (see edit history)

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...