Allan E Startet 24.August.2005 Del på Facebook Startet 24.August.2005 Nå er høytalerne mine på vei hjem, og da lurer jeg på litt om lyd. Jeg har høytalere inne i båten og skal nå montere ute. Når jeg bruker fader knappen på cd-spilleren er det da lik lyd i front og bakhøytalere? Eller må jeg gjemme fader og bruke brytere for å få liv i utehøytalere Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Skal da være likt det? stiller du Fader på 0 så skal samme effekt og samme lyd komme fra begge sett. Pero Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Fader regulerer balansen mellom front og bakhøyttalere på samme måten som balanse gjør det mellom høyre og venstre side, mao. du kan bruke fader for å velge om du vil ha lyd ute, inne eller begge plasser. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Allan E Svart 24.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2005 Det er jo ikke lik lyd på høyre og venstre side, jeg trodde fader ble brukt til kvadrafoni. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Kvadrofoni var noe som man snakket om på 70-tallet. Ingen CD-er i dag er vel spilt inn med kvadrofoni. Da må det flere spor til. (tror jeg). Det nærmeste du kommer noe slikt er surround. Høyre foran og høyre bak er lik, du stiller bare effekten. Pero Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 24.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2005 Men det er en seilbåt jeg har. Er dette optimal instalasjon eller burde jeg gjøre dette på en annen måte?. Jeg tenker på strømforbruket. Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Tror ikke det er så mange måter å innstallere spiller/høyttalere på. blir det samme. Strømforbruket reduseres vel litt når du fader bort det høyttaler-settet du ikke hører på. Bruker du iso-kobling vil alt bli riktig, og så blir det lettere å montere spilleren ut og inn. Kjøpes hos bilstereoforhandlere, eller hos Clas O. Anbefaler førstnevnte; da tegner de gjerne er koblingsskjema for deg og. Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte! Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte! <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Skipper Worse Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte! <{POST_SNAPBACK}> Få laget en til meg og, er du snill. Den logoen er et megetsigende "statement" som rett og slett er genialt i sin komplekse enkelhet. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Perika Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 (redigert) Ellers lagret jeg SveinHa s VP-logo. Har VP uten særlig smoke on the water, et lite Yanmar-kompleks, og hvis ikke SveinHa protesterer lager jeg meg T-skjorte! Fler som kunne tenkt seg en slik ja. Redigert 24.August.2005 av perakir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 (redigert) Kunne got tenkt meg en slik t-skjorte selv om min nye KAD43 ikke ryker. Har jo levd med en TAMD31 i noen år. Syne den var genial. Redigert 24.August.2005 av Nor Star (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 8.Juni.2006 Del på Facebook Svart 8.Juni.2006 (redigert) Fler som kunne tenkt seg en slik ja.For de som har blekkskriver er det enkelt å lage seg sin egen T-skjorte. Den modifiserte VP-logoen er tilpasset utskrift på et A4 t-skjorte overføringsark kan lastes ned her. Med WinXP og Canon blekkskriver er det enkelt: Høyreklikk på den nedlastede filen, velg skriv ut, i Utskriftsinnstillinger velger du T-skjorteoverføringsark, velg helsides faxutskrift så skulle det hele gå bra. Arket klippes så i 6 slik at du får 3 store (rygg) og 3 små (bryst) logoer klar til å strykes på. Gudd løkk Redigert 11.Mars.2011 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.