Jump to content

Da var båtførerbeviset i boks :-)


PiperBill

Recommended Posts

Tok et lynkurs med eksamen i dag men jeg har lest en god del i det siste og må innrømme at jeg tror ikke jeg hadde klart eksamen uten de forberedelsene jeg har tatt. Det er mulig det kan ha litt med alderen å gjøre (snart 62 år) men 6 timer intensiv undervisning (som ble egentlig bare 5 timer inkludert eksamen på en time da vi kom i gang en time sent) da hele pensumet gjennomgås i en rasende fart hadde vært litt for mye om jeg hadde vært helt bank fra starten. Slike kurs går jo overhode ikke i dybden på noen av emnene og egentlig bare tar det som er strengt nødvendig for å klare eksamen på dagen.

Men.. det gikk bra… hadde 2 feil på 50 spørsmål. 100 % på «spesielle viktige emner»

Link to post
Share on other sites

PiperBill skrev 19 minutter siden:

Tok et lynkurs med eksamen i dag men jeg har lest en god del i det siste og må innrømme at jeg tror ikke jeg hadde klart eksamen uten de forberedelsene jeg har tatt. Det er mulig det kan ha litt med alderen å gjøre (snart 62 år) men 6 timer intensiv undervisning (som ble egentlig bare 5 timer inkludert eksamen på en time da vi kom i gang en time sent) da hele pensumet gjennomgås i en rasende fart hadde vært litt for mye om jeg hadde vært helt bank fra starten. Slike kurs går jo overhode ikke i dybden på noen av emnene og egentlig bare tar det som er strengt nødvendig for å klare eksamen på dagen.

 

Men.. det gikk bra… hadde 2 feil på 50 spørsmål. 100 % på «spesielle viktige emner»

 

Hmmm, lurer litt på nytten av slike intensivkurs, utover det å stå til eksamen ?

Link to post
Share on other sites

Lazyjack skrev 18 minutter siden:

Hmmm, lurer litt på nytten av slike intensivkurs, utover det å stå til eksamen ?

 

Ja det kan man lurer på. For min del så kjøpte jeg en god bok og har lest det flere ganger og gjort masse oppgaver. Så jeg føler at jeg har fått mye ut av hele prosessen. Mye som jeg ikke viste eller var litt halvveis sikker på som nå sitter. Det gjør noe med selvtilliten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...