utternS52 Startet 26.Mars.2019 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2019 Hei, er det noen som har litt kunnskap om nmea2000 her? Jeg skal koble min Suzuki motor inn på et nmea2000 nett. Etter å ha lest om dette på Suzuki sine sider så skal jeg kunne ta ut drivstoffdata, forbruk, hvor mye drivstoff igjen på tanken osv. Så ser jeg at man får kjøpt tankgiver til drivstofftanken for nmea2000 ( den med flottør, ikke en giver montert på drivstoffslangen). Så lurer jeg på...har denne giveren noen funksjon, eller blir det smør på flesk? Sånn som det er slik med eksisterende tankgiveren så må jeg inn i plotteren å legge inn hver fylling...Det syns jeg virker litt tungvint...Ser for meg guttungen låne båten, så fyller han bare noen liter, så er hele målingen kludret til..Opplys meg folkens ? Sitér dette innlegget Uttern S52 With Vital Dromedille 15 Skibsplast Familyship 19 Link to post
Furu Svart 28.Mars.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2019 Du har forbruks teller ikke flottør i tank ? Nmea 2000 måler finnes jo men koster litt mer Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.