R.O Startet 30.Mars.2019 Del på Facebook Startet 30.Mars.2019 Noen som har kommentar til dette bilde, D4 2009 modell. Kommer rett ut fra marina der den har ligget lagret inne og hatt konservering og service. Jeg er ingen mekaniker, men likte ikke dette. Dette blir nå skrudd opp og sjekket før ev salg - dette er vel kjøleren. Noen med kunnskap om dette som kan gi innspill... zl Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 (redigert) Dette er vel en av de klassiske D4-D6 vedlikeholdsområdene. Denne varmeveksleren skal, etter vedlikeholdsinstruksene, rengjøres hvert femte år. Noen gjør det oftere. Saltutslaget er tegn på avleiringer inne i kjøleren. Jeg ville bedt et VP verksted om å rense varmevekslerne. Motoren er en 2009 modell, da skulle dette vært gjort min. 2 ganger. Ser ikke ut som om det er gjort før (lakken på skruene ser ubrutt ut). Red: Ser at du allerede har bedt et verksted om å åpne, så da løser det seg helt sikkert Redigert 30.Mars.2019 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 30.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 Bonus skrev for 7 timer siden: Red: Ser at du allerede har bedt et verksted om å åpne, så da løser det seg helt sikkert Verkstedet skal åpne ja. Så håper jeg dette ordner seg. Konservering og service gjennomført, så litt rart at jeg måtte påpeke dette...? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 R.O skrev 1 time siden: ... så litt rart at jeg måtte påpeke dette...? Tja, noen verksteder er proaktive og gode, andre gjør det du ber dem om ... Sitér dette innlegget Link to post