PiperBill Startet 30.Mars.2019 Del på Facebook Startet 30.Mars.2019 Jeg har en flaske slikt og den er anbefalt til rensing av kalesjevinduer.. MEN den inneholder aluminiumoksid og det er et ganske aggressiv slipemiddel. Noen som har prøvd? https://seatronic.no/meguiar-s-plast-x-polering-for-kalesjevinduer?gclid=EAIaIQobChMI8O_dqL-q4QIVwswYCh2KCgQDEAYYASABEgKo5PD_BwE Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
jørn Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 Det har jeg. Mange som har anbefalt det her inne også. Blir rent og pent, kan ikke se at det har laget noen utfordringer. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 Det er bare en ting å si om Plast-X: Helt suverent på vinduer i kalesjer! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nordan family 27 Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 Min «kalesjemann» anbefaler mildt grønnsåpevann som får tørke. Når såpevannet har tørket, poleres grønnsåpefettet ut/vekk/inn i ruta som da også er tilført beskyttelsen i grønnsåpa og holder seg fin. Men med så gode skussmål spørs det om jeg ikke skal prøve vidundermiddelet jeg også. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 Jeg bruker også nevnte produkt. Fungerer veldig bra! Anbefales ? Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Napoli Svart 30.Mars.2019 Del på Facebook Svart 30.Mars.2019 Jeg bruker også plast-x. Helt topp. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
PiperBill Svart 31.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2019 Du verden dette ble fint. Svampen på bildet er etter andre omgang med PlastX på bakruta. Var kanskje litt forsiktig første gang men jeg hadde allerede vasket vinduet med Zalovann før jeg begynte med PlastX. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
-morten- Svart 1.April.2019 Del på Facebook Svart 1.April.2019 Matte billykter blir som nye med dette ihvertfall! har brukt det på mange biler med klare glass på lyktene. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sjøbliss Svart 8.April.2019 Del på Facebook Svart 8.April.2019 Full behandling med grønnsåpevann og plast X. Blir så fint så! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.