tittigulle Startet 30.Mars.2019 Del på Facebook Startet 30.Mars.2019 Kan noen hjelpe meg ? etter en liten dukkert i ferskvann så skjer det ingenting når jeg vrir på nøkkelen for å starte motoren.. Har hatt motoren på verksted for å finne problemet og de sa at det var CDI saken som var ødelagt.. har nå bytta den men ingenting skjer.. Det er fullt mulig at jeg har klart å koble feil etter at jeg tørket motoren.. Jeg kjønner ingen ting av denna motoren..blir så frustret.. skulle så gjerne ha hatt et koblingsskjema ,eller et bilde,eller en forklaring på hvilken ledning som er hva og hvor den skal eller noe sånt.. for jeg var så forba... dum og ikke tok bilde av åssen det var før jeg koblet ledningene fra hverandre. Er det noen her som har tid å mulighet til å være behjelpelige ? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 31.Mars.2019 Del på Facebook Svart 31.Mars.2019 Er du sikker på at starteren virker? Har du testet med strøm rett på innslaget? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
tittigulle Svart 31.Mars.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2019 Har testet starteren... den har ikke satt seg Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 31.Mars.2019 Del på Facebook Svart 31.Mars.2019 Send meg pm med tlf no kan jeg ta bilde av min motor er 9.9 hk Johnsen samme årgang tror de er like Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.