tilplan Startet 5.April.2019 Link til dette innlegget Startet 5.April.2019 Holder på å sette inn egne batterier for både baug- og hekkthruster. Disse går nå på startbatteriet og tenker å sette denne batteriene i parallell med startbatteri tett på thrusterne. Det blir også montert bryter og sikring på hvert batteri. På kontrollenheten for baugthrusteren er det greit å få plassert kabel på plussiden, men på negativ side er det ikke ledig på tilkopling for batteri. Det er imidlertid mulig å kople på den som er merket A2. Vil det gå bra å bruke den? Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 6.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2019 Ingen som har satt eget batteri på thruster fra QL? Kan jeg eventuelt måle dette på et vis uten å kople fra alle kabler? Om jeg kopler fra kabel på A2 og måler kontakt mellom A1 og A2, burde det vel være det samme om jeg benytter A1 eller A2 for det ekstra batteriet. Stemmer ikke det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.