JRK Startet 5.April.2019 Del på Facebook Startet 5.April.2019 Tok meg selv i å logge meg på 4 ganger i løpet av gårdsdagen. Er jeg avhengig abv båtplassen? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 JRK skrev 3 minutter siden: Er jeg avhengig av båtplassen? Jepp, det er du. Det er jeg også ! Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Ja, du er avhengig, men du kan trøste deg med at du ikke er alene Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Vi burde fått 2 uker forvarsel. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Livet mitt var meningsløst i går. Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Hva gjorde vi egentlig for å få samme input før internett kom?? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 (redigert) Er så lenge siden nå det er nesten tilbake til "glemselen" Men absolutt kunne gitt en melding om såpass stor nedetid ;-) Redigert 5.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Hulda Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 paxo skrev 45 minutter siden: Hva gjorde vi egentlig for å få samme input før internett kom?? Papirer med 25 øres frimerker. Også kalt 'brev'. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 5.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2019 Godt å se at vi er flere som koser oss med forumet Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Beklager at det ikke ble varslet, men det oppstod et uforutsett problem på serveren og vi visste ikke hvor lang tid det ville gå før feilen var funnet og rettet. Flott å høre at baatplassen blir satt pris på. Sitér dette innlegget Link to post
oyster Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Bra at forumet er åpent igjen. Lediggang som følge av at forumet er nede kan lett føre til både drikking, kortspill og skjørlevnet. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Ingar skrev 1 time siden: Beklager at det ikke ble varslet, men det oppstod et uforutsett problem på serveren og vi visste ikke hvor lang tid det ville gå før feilen var funnet og rettet. Flott å høre at baatplassen blir satt pris på. Takk for innsatsen :) Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 paxo skrev for 2 timer siden: Hva gjorde vi egentlig for å få samme input før internett kom?? Vi hadde ikke båt. Iallefall ikke jeg. Jeg tror ikke båter eksisterte før baatplassen.no kom. Sitér dette innlegget Link to post
ozo Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 oyster skrev 14 minutter siden: Bra at forumet er åpent igjen. Lediggang som følge av at forumet er nede kan lett føre til både drikking, kortspill og skjørlevnet. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 paxo skrev for 2 timer siden: Hva gjorde vi egentlig for å få samme input før internett kom?? Hadde Walkie Talkie og satt oppe i de sene nattetimer. Så sant man ikke var ute å fresa med jolla. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Sko hjelpe ein med å google problemet på tamd31 motoren hans,alle linkene ble til baatplassen her som var nede :-p Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
R.O Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Jeg var vel ogsåinnom 4-5 ganger i går. Er en del av rutinen, VG, Mail, Batplassen, Finn.no - også litt jobbing innimellom...:) Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 Det var helt krise for meg; jeg måtte se ut sv vinduet på båten, istedenfor å følge med på båtplassen; også midt i henteturen da ;) Så ja; definitivt avhengig! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.April.2019 Del på Facebook Svart 5.April.2019 oyster skrev for 10 timer siden: Bra at forumet er åpent igjen. Lediggang som følge av at forumet er nede kan lett føre til både drikking, kortspill og skjørlevnet. Og da er veien kort til hasj, heroin, kriminalitet og vann og brød Kan se ut til at Ingar har mange "skap-avhengige" på samvittigheten Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hakkannen Svart 6.April.2019 Del på Facebook Svart 6.April.2019 Ja, når Baatplassen en sjelden gang har nedetid bør man ha et særdeles rikt indre sjelsliv for å holde ut Abstinenser.no! Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 6.April.2019 Del på Facebook Svart 6.April.2019 Hadde samme problemet. Spesielt nå rett før sesongen og midt i mange henrettet blir det fort krise! Satt også å tenkte på f.eks. alle huskelistene jeg ikke hadde lenger. Tenk om jeg sto nede i havna og skulle gå over en slik liste, da ville jeg ikke funnet den. Hva da???? Kan være et bra tips å skrive ut slike før man starter i tilfelle rottefelle. Bra jobbet @Ingar ! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Ugleseth Svart 6.April.2019 Del på Facebook Svart 6.April.2019 Har båtplassen vært nede? Jo, når dere sier det, kanskje et par timer. Trodde det var noe med brettet mitt. Da kan man rake løv, sette ut hagemøbler, drikke kaffe I sola, plante busker, klippe hekk, rydde I garasjen, male, vaske bil, bytte til sommerdekk...osv. Pussig at noen får til til å kjede seg og tvinne tommeltotter nå på våren. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 6.April.2019 Del på Facebook Svart 6.April.2019 Siden BP lå nede så stelte jeg litt med kjæringa og pratet litt med ungene. Jaggu hadde ungene blitt store siden forrige gang BT lå nede. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 6.April.2019 Del på Facebook Svart 6.April.2019 Ugleseth skrev for 4 timer siden: Har båtplassen vært nede? Jo, når dere sier det, kanskje et par timer. Trodde det var noe med brettet mitt. Da kan man rake løv, sette ut hagemøbler, drikke kaffe I sola, plante busker, klippe hekk, rydde I garasjen, male, vaske bil, bytte til sommerdekk...osv. Pussig at noen får til til å kjede seg og tvinne tommeltotter nå på våren. På Svalbard...? Sitér dette innlegget Link to post
Ugleseth Svart 6.April.2019 Del på Facebook Svart 6.April.2019 Ida Marie III skrev for 10 timer siden: På Svalbard...? Jeg trodde slike innlegg strider mot reglementet? https://baatplassen.no/i/terms#baatforumet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.