Jump to content

Noen som har bra tips til tidevann-app til mobilen (android)?

Lars H.

Recommended Posts

Noen som har et tips til en grei tidevanns-app på Google Play jeg kan ha på min Samsung mobil?

For PC bruker jeg en side fra kartverket. Det som er greit med den er at den ikke bare viser beregnet tidevann,

men også vannstandsvarsel som kan være svært forskjellig fra beregnet tidevann.

Om målt vannstand også kan vises, er det også fint.

tidevann.jpg.b5d273b587b69074852f67e840df1c7a.jpg

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Navionics har jeg ikke vært borti. Min 13år gamle Interface plotter har nok ikke noe slikt. Uansett er det en mobilapp jeg er ute etter. 

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

God idé, det skal jeg teste. Da kan jeg legge det som en snarvei som jeg har gjort for baatplassen.no om det blir bra. 

Lagt til: Og det så meget bra ut og er lagt til på startsiden av mobilen., takker for tipset.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...