Jump to content

Båt blåst på grunn ved Ferder


Ketil M

Recommended Posts

En annen ting jeg reagerer på er at den ikke har en eneste fender..

 

Bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg bruker aldri fendre når jeg ligger fortøyd i hjemmehavnen min, det er jo ikke sikkert han som eier denne trenger fendre han heller. De hadde vel neppe hjulpet stort der han ligger nå heller.

 

En god del båteiere er jo desverre nødt til å ta inn fendre fra fenderholdere når de forlater båten siden det er del personer som har litt problemer med å skjønne hva som er mitt og hva som er ditt her i dette landet.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hyggelig og hjertevarmende, derimot, at hun fortsatt flyter!   :yesnod:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi får håpe at statusen er flytende når båten trekkes av grunn. Utenfor Arendal stod en Fairline 55 godt plantet på et skjær i fjor høst. Det hele gikk greit helt til de trakk båten av skjæret, da gikk hele fartøyet ned med 2 splitter nye Volvo D12 maskiner samt masse fancy elektronikk. Snakk om bjørnetjeneste av bergingsselskapet.. Båten ble forøvrig totalhavarert.

Redigert av Alvito (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Vi får håpe at statusen er flytende når båten trekkes av grunn.  Utenfor Arendal stod en Fairline 55 godt plantet på et skjær i fjor høst. Det hele gikk greit helt til de trakk båten av skjæret, da gikk hele fartøyet ned med 2 splitter nye Volvo D12 maskiner samt masse fancy elektronikk.  Snakk om bjørnetjeneste av bergingsselskapet..  Båten ble forøvrig totalhavarert.

<{POST_SNAPBACK}>

:cryin::cryin::cryin::cryin:

Så trist, så trist.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Enig.  Absolutt det ypperste (plast)båtbyggerkunsten noen gang ha hatt å by på.

<{POST_SNAPBACK}>

Hadde den tilhørt det ypperste plastbåtbyggerkunsten har å by på, hadde den ikke gått ned.

 

Denne http://www.djurgardsvarvet.se/mili/battleb...attleboat90.htm tåler å bli kjørt på land på full fart uten skader.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...