Jump to content

Går ikke på tomgang og fiser/puffer

Quattro

Recommended Posts

Etter å ha fått startet min yamaha 20/25 autolube fra 1995, så går den ikke på tomgang, den stopper, ryker veldig (blått) og høyt turtall, da vi får den ned på lavt turtall da fiser/puffer den

Denne har jo dobble forgassere, lest litt forskjellig her inne om at forgassere trenger rens osv...men velger å spørre selv om mitt spesifikt problem. Noen som har opplevd dette ? 

Feil innstilling på forgasser?

Det er nye plugger, ny bensin, er fylt ca 0,4l 2 taktsolje på tank som rommer 20l, bensinfilter er rengjort.

Redigert av Quattro (see edit history)
LALUNA II skrev 12 minutter siden:

Jeg kjenner ikke til typen så en tur til merkeforhandler så kan du kanskje få grunninnstillingene og også info hva som bør byttes ved demontering av forgassere og rens
Annbefaler ikke å gjøre dette med ti tommeltotter da det krever litt mere

Tar å hører på merkeforhandler, det vil nok gå bra da jeg jobber med dagelig som kreves god teknisk innsikt. Men skal ta å høre litt, tusen takk for svar !:)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...