Jump to content

Kjære moderator, ikke slett denne med en gang.


Normarco

Recommended Posts

Takk for et veldig åpent og ærlig innlegg. Jeg har hatt dette i tankene da jeg besøkte min søster/svoger i dag. Min svoger har såvidt passert 50 og har fått påvist kreft i endetarm med spredning til lever og lymfesystem. Prognosene er dårlige. Jeg vet ikke, men føler nok at håpet veier mindre enn realismen. Jeg står på sidelinjen og kjenner på avmakten. Snakket med min søster, men fikk inntrykk av at failure is not an option. De har 3 barn. Foreløpig lever vi alle i håpet, men jeg må innrømme at det ser vanskelig ut.

 

Jeg synes dette er vanskelig å håndtere, men tar med meg den kjærlighet og omtanke du viser til dine kjære som ledetråd og lykt i vår situasjon.

 

Tusen takk!

 

 

Redigert av Solseng (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Solseng skrev for 9 timer siden:

Takk for et veldig åpent og ærlig innlegg. Jeg har hatt dette i tankene da jeg besøkte min søster/svoger i dag.

 failure is not an option.

 Foreløpig lever vi alle i håpet, men jeg må innrømme at det ser vanskelig ut.

 

Jeg synes dette er vanskelig å håndtere, men tar med meg den kjærlighet og omtanke du viser til dine kjære som ledetråd og lykt i vår situasjon.

 

Tusen takk!

 

 

 

Som pårørende er dette vanskelig å håndtere siden det er komplisert å sette ord på både følelser og situasjonen fra deres side, det har jeg selv opplevd og opplever fortsatt. Da må vi som har denne tilstanden hjelpe til litt med å gjøre det lettere for de med å kanskje forklare realiteten på en positiv måte uten å skremme bort de som kanskje ikke tør sette ord eller tanker på tilstanden.

 

Jeg vet hvor jeg ender også hvordan, det vet min kone, mine barn, mine venner og alle rundt meg. Dette har ført til at de synes det er lett å omgås meg og de vet også årsaken til mine handlinger, jeg er sikker på at din svoger og søster har omtrent samme tankegang.

 

André

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Jeg drar opp tråden igjen. Ikke for at du skal behøve å svare da det sikkert er mye annet å bruke tid og krefter på. Mer som en takk. Takk for at du delte dette og disse erfaringer. Hva skal man si? Jeg takker og tar i mot disse verdifulle ord og håper at det kommer mine tilgode. Det beste ønskes deg og dine! Godspeed.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...