Jump to content

2kg stål gassflaske med vanlig kopling-hvor kjøpe?


Gabi

Recommended Posts

Jeg har prøvd å lese her på forumet om temaet men finner ikke noe klart svar.

 

Jeg har en 2kg stål gassflaske med vanlig kopling. Men hvor får jeg byttet inn denne for å få ny? Jeg tenkte også å kjøpe en ekstra flaske. Noen som vet om et sted i Tønsberg-området? Har sjekket Ashjems, og etpar bensinstasjoner, men ingen har.

 

 

15547463080287867072013244262292.jpg

Link to post
Share on other sites

Comforthe skrev On 9.4.2019 at 6.31:

EHB på kilen fyller disse for en rimelig penge.

Kunne ikke bli mer strålende enn dette! Rett borti gata omtrent. De fylte opp den jeg hadde og fikk kjøpt ny også. Billig og bra.

 

Hadde ikke oversikt over dette og slike steder, trodde mest det var bensinstasjoner etx som man kunne byttw inn på. Blir favorittstedet dette her!

 

Link to post
Share on other sites

  • 5 år senere...

Desse blir mer eller mindre faset ut, og man får ikke byttet de i automatene som står over alt nå til dags.

 

Jeg har en deal med min lokale Circle K-stasjonseier om at han bestiller inn slike flasker spesielt til meg når jeg trenger det. Ellers er det ikke i sortimentet/gass-skapet deres, og heller ikke hos noen andre i nærheten. Har tre flasker, så jeg kan ha en i reserve mens jeg skaffer påfyll til de to tomme.

 

Så det er mulig å skaffe, men man må kanskje spesialbestille de hos bensinstasjonenene.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...