Gabi Startet 8.April.2019 Del på Facebook Startet 8.April.2019 Jeg har prøvd å lese her på forumet om temaet men finner ikke noe klart svar. Jeg har en 2kg stål gassflaske med vanlig kopling. Men hvor får jeg byttet inn denne for å få ny? Jeg tenkte også å kjøpe en ekstra flaske. Noen som vet om et sted i Tønsberg-området? Har sjekket Ashjems, og etpar bensinstasjoner, men ingen har. Sitér dette innlegget Link to post
JFE Svart 8.April.2019 Del på Facebook Svart 8.April.2019 Hei. Disse kjøper jeg Circle-K (Statoil) stasjonene. Vanligvis Orange, men i år grå som den på bildet ditt. Jarle Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 8.April.2019 Del på Facebook Svart 8.April.2019 Her får du kanskje litt inspirasjon til steder: https://www.dinside.no/bolig/det-skiller-over-600-kroner-for-gass-til-grill/69803512 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Ms Fortuna Svart 8.April.2019 Del på Facebook Svart 8.April.2019 Trodde disse var å få stort sett overalt, ihvertfall her i området. De selges på Jernia, Kiwi og Cirkle K. Ring å hør med enten Vallø eller Vrengen maritime Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 8.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2019 Circle-k hadde de ikke. Men jeg har ikke prøvd Jernia eller Kiwi feks. Skal sjekkes. 5kg får man jo overalt selvsagt men sliter foreløpig med 2kg. Sitér dette innlegget Link to post
Gunnis Svart 8.April.2019 Del på Facebook Svart 8.April.2019 Sjekk her: http://my.aga.no/forhandlere/ Sitér dette innlegget Medlem av Sande og Havna Båtforening - KNBF Medlem - RS Totalmedlem Link to post
Kjetil A. D. Svart 9.April.2019 Del på Facebook Svart 9.April.2019 Kjøpte meg en slik i går på Lpg Kongsberg Gass. De har det meste, og forsto det slik at denne typen ikke er den vanligste å få tak i.. https://gignorge.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 9.April.2019 Del på Facebook Svart 9.April.2019 EHB på kilen fyller disse for en rimelig penge. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Roger jo Svart 9.April.2019 Del på Facebook Svart 9.April.2019 Tess er forhandler for AGA, TESS Skagerak AS avd. Tønsberg Valløveien 2 +47 33 74 12 70 men det pleier å være billigere å finne en fyllestasjon Lpg Tønsberg · Gasselskap · Kilengaten 27 911 58 104 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Faxen Svart 9.April.2019 Del på Facebook Svart 9.April.2019 Si ifra om du ikke finner. Jeg har et par stk, som jeg ikke benytter. Bor i Horten. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Gabi Svart 11.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2019 Comforthe skrev On 9.4.2019 at 6.31: EHB på kilen fyller disse for en rimelig penge. Kunne ikke bli mer strålende enn dette! Rett borti gata omtrent. De fylte opp den jeg hadde og fikk kjøpt ny også. Billig og bra. Hadde ikke oversikt over dette og slike steder, trodde mest det var bensinstasjoner etx som man kunne byttw inn på. Blir favorittstedet dette her! Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 12.April Del på Facebook Svart 12.April Hei, Sliter med det samme. Trenger få fylt på min flaske + kjøpe en ny mellom oslo-halden. Noen som vet hvor men få kjøpt det? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 12.April Del på Facebook Svart 12.April Bensinstasjonen ved outlet i Vestby har 2kg. Shell på Korsegården har også Sitér dette innlegget Link to post
willmasta Svart 13.April Del på Facebook Svart 13.April Var akkurat en tråd om det her. Maritim Slependen hadde i fjor. Mulig de andre Maritimsjapoene har også. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 13.April Del på Facebook Svart 13.April Maxbo har vel også disse Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
S/Y Emma Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April Desse blir mer eller mindre faset ut, og man får ikke byttet de i automatene som står over alt nå til dags. Jeg har en deal med min lokale Circle K-stasjonseier om at han bestiller inn slike flasker spesielt til meg når jeg trenger det. Ellers er det ikke i sortimentet/gass-skapet deres, og heller ikke hos noen andre i nærheten. Har tre flasker, så jeg kan ha en i reserve mens jeg skaffer påfyll til de to tomme. Så det er mulig å skaffe, men man må kanskje spesialbestille de hos bensinstasjonenene. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
MR Swe Svart 14.April Del på Facebook Svart 14.April hmm tror ikke jeg får plass med 5kg i båten desverre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.