bullett Startet 25.August.2005 Link til dette innlegget Startet 25.August.2005 (redigert) Hei dere. Er det noen i Hamar området med god peil på båtpuss. Gjelder glassfiber. Trenger en som kunne blitt med meg og kikka litt på båten min og gitt meg noen gode råd. Båten er bare ett skall så mye støping skal til. Spant, vanntette skott, baugpropell, muligens badeplattform... Noen som tar seg tiden til en liten vurdering, så hadde jeg blitt evig takknemlig... Kanskje noen tar på seg jobb også til rimelig penge? All info er meget ønsket!!!!!! MvhBullett Redigert 25.August.2005 av bullett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bullett Svart 15.September.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2005 Hva er i veien med dere da... Her kommer ingen med noe respons.... not good Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 15.September.2005 Link til dette innlegget Svart 15.September.2005 Den eneste jeg kan komme på i farten i ditt område, som har drevet litt med det på sin Selco et Baatdilla, men han har nok mer en nok av prosjekter allerede tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 15.September.2005 Link til dette innlegget Svart 15.September.2005 Hva er i veien med dere da... Her kommer ingen med noe respons.... not good <{POST_SNAPBACK}> Hva med en beskrivelse eller allerhelst bilder av prosjektet slik at vi kan vurdere hva vi kan svare på Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
opus Svart 15.September.2005 Link til dette innlegget Svart 15.September.2005 Hei ! Kan dessverre ikke hjelpe med "oppmøte". Men man kan lese seg til mye om selve måten å støpe på. Sjekk emneoversikt øverst på siden. Eller hjemmesider til west system osv. Lykke til Hilsen Opus Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 15.September.2005 Link til dette innlegget Svart 15.September.2005 Hvilken båt dreier dette seg om da? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 16.September.2005 Link til dette innlegget Svart 16.September.2005 Det nærmeste jeg kommer på, er en tusenkunstner jeg har hørt om på Eidsvoll. Han er visstnok oppgående på glassfiberarbeider. Tror han driver for seg selv. Jeg vet dessverre ikke navnet til vedkommende, men kanskje andre vet? Ellers er et godt tips å forhøre deg i båtforeningen på Hamar. Det er rart om det ikke finnes noen der som har arbeidet med glassfiber. Ellers finnes det mye informasjon om glassfiberarbeidet på nettet. Har du kjøpt skroget med målsetting å gjøre alt selv, må du uansett sette deg inn i ganske mye før du setter igang. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 16.September.2005 Link til dette innlegget Svart 16.September.2005 Om du leser Engelsk så kan jo f.eks Fiberglass Boatbuilding for amateurs være et sted å starte. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 16.September.2005 Link til dette innlegget Svart 16.September.2005 Disse her http://www.bhp-glasfiberprodukter.se har en lettfattet brosjyre om bruk av glassfiber. Du får den i Watski butikker. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.