Jump to content

Båtprosjekt Noen med råd om støping?


bullett

Recommended Posts

Hei dere.

 

Er det noen i Hamar området med god peil på båtpuss. Gjelder glassfiber. Trenger en som kunne blitt med meg og kikka litt på båten min og gitt meg noen gode råd. Båten er bare ett skall så mye støping skal til. Spant, vanntette skott, baugpropell, muligens badeplattform... Noen som tar seg tiden til en liten vurdering, så hadde jeg blitt evig takknemlig... Kanskje noen tar på seg jobb også til rimelig penge?

 

All info er meget ønsket!!!!!!

 

MvhBullett :fishing:

Redigert av bullett (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Hva er i veien med dere da...

 

Her kommer ingen med noe respons....

not good

<{POST_SNAPBACK}>

 

Hva med en beskrivelse eller allerhelst bilder av prosjektet slik at vi kan vurdere hva vi kan svare på :confused:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Det nærmeste jeg kommer på, er en tusenkunstner jeg har hørt om på Eidsvoll. Han er visstnok oppgående på glassfiberarbeider. Tror han driver for seg selv. Jeg vet dessverre ikke navnet til vedkommende, men kanskje andre vet? Ellers er et godt tips å forhøre deg i båtforeningen på Hamar. Det er rart om det ikke finnes noen der som har arbeidet med glassfiber.

 

Ellers finnes det mye informasjon om glassfiberarbeidet på nettet. Har du kjøpt skroget med målsetting å gjøre alt selv, må du uansett sette deg inn i ganske mye før du setter igang.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...