Vantro Startet 11.April.2019 Del på Facebook Startet 11.April.2019 Hei Har tenkt å starte sesongen i en for meg ny scand 25 av(som har rundsitter bak), med 36 hk bukh. Er i ferd med å gå gjennom båten og gjør diverse oppgraderinger og opprydding av alt teknisk. Har i den forbindelse god kontroll på motor & gir (Takk til Univa a/s for enestående service) og har skaffet meg alt av dokumentasjon på motor. Men instruksjonsbok på båten er det værre med.... Er det noen av dere andre lykkelige scand 25 eiere som har instruksjonsbok for båten (produsert ca 1986), som det det går an å scanne eller få ta en kopi av? Med ønske om en superpremiumkremfin båtsesong til alle baatplassens medlemmer ?? Sitér dette innlegget Link to post
Vantro Svart 22.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2019 ? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 22.April.2019 Del på Facebook Svart 22.April.2019 Tror ikke det var vanlig å lage noe slik bok på åttitallet. ( tror det var noe som kom med CE/HiN merking senere) Jeg hadde i allefall ikke noen bok den Scand 25 jeg engang hadde. Men du finner mye her på BP om båten om du gjør ett søk. Sitér dette innlegget Link to post
Vantro Svart 23.April.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2019 Hei og takk. Har trålet både nettet og baatplassen for info om båttypen. Mange gode sider/tråder. Ha en fin (båt)sommer ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.